Liity Kantoliinayhdistyksen kantotukihenkilöksi!

Posted by admin at 23.56 aika 25.7.2019

Olet varmasti törmännyt sivuillamme käsitteeseen "Kantotukihenkilö" ja olet saattanut pohtia, että haluaisit itsekin ryhtyä sellaiseksi. Et ehkä ole vielä toteuttanut ideaasi, sillä ajattelet siihen tarvittavan jonkinlaisen koulutuksen. Mutta tiesitkö, ettet itseasiassa tarvitse koulutusta ryhtyäksesi Kantoliinayhdistyksen tukihenkilöksi? ▪ Jotta voit opastaa toisia, sinun tulee hallita opastamasi kantovälineen käyttö, sekä sitoutua noudattamaan alla olevia kantotukihenkilön ohjenuoria: 1. Olet perehtynyt ergonomiseen kantamiseen sekä Kantoliinayhdistyksen toiminnan periaatteisiin ja tavoitteisiin 2. Osaat käyttää yhtä tai useampaa ergonomista kantovälinettä 3. Puhut ergonomisen kantamisen puolesta 4. Opastat oman osaamisesi rajoissa ja ohjaat tarvittaessa opastettavan eteenpäin toiselle tukihenkilölle 5. Sitoudut vastaamaan yhteydenottoihin 6. Kohtelet opastettavaa kunnioittavasti 7. Kuuntelet opastettavan tarpeita, rakennat opastuksen opastettavan tarpeiden pohjalta 8. Et ota kantaa lääketieteellisiin seikkoihin 9. Toimit vapaaehtoisena vertaistukihenkilönä oman elämäntilanteesi rajoissa 10. Et ota maksua opastuksesta 11. Kirjaat opastusten määrän ja raportoit sen Kantoliinayhdistykselle 12. Sitoutudut siihen, että opastuskeskustelut ovat luottamuksellisia 13. Olet Kantoliinayhdistyksen jäsen ▪️ Tarvitsemme kantotukihenkilöitä viikoittain ympäri Suomea värikkääseen ja iloiseen joukkoomme. Mikäli olet kiinnostunut, lähde rohkeasti mukaan! Jäseneksi voit liittyä täällä: https://kantoliinayhdistys.mycashflow.fi/ Tukihenkilöksi voit ilmoittautua täällä: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeb062suyOIRjVObl4AgA47kuUgLYRFI4-D8YZBYJqFWsr2TA/viewform?c=0&w=1&fbclid=IwAR1o16430M-zL0-wJ06cYjxplNVsz9imDO4RVvkF7Yvi4SPR6gHbp9t095A