Kantoliinayhdistyksessä käy hyvä pöhinä - uudet hallituslaiset ovat vauhdissa

Posted by admin at 0.03 aika 2.6.2019

Euroopan Kantamisen viikko teki toukokuun alussa ergonomista kantamista näkyväksi niin Suomessa kuin ympäri Eurooppaa. Lasten ergonomiseen kantamiseen kannustava Kantoliinayhdistys oli viikolla mukana tarjoamalla erityisiä jäsenetuja, arvontoja, sidontahaasteita ja pieniä yllätyksiä. Parhaimmillaan viikon somejulkaisut tavoittivat yli 9000 henkilöä. Kantoliinayhdistys valitsi vuosikokouksessaan 13.4.2019 lähes kokonaan uuden hallituksen, joka lähti toteuttamaan kantamisen viikon kampanjaa ilolla. Puheenjohtajaksi valittiin Heidi Laghrissi. Hallituksen muut jäsenet ovat Anna-Riikka Forstén, Viivi Koivisto, Jonna Koivisto, Tiiu Korhonen, Marika Siirilä ja Anu Palomäki. Paikallisjaostot järjestävät ympäri Suomea kantovälinetreffejä, joissa pääsee kokeilemaan erilaisia ergonomisia kantovälineitä. Tukihenkilöt ja kantovälinelainaamot ovat myös kullanarvoisia ergonomisen kantamisen lähettiläitä. Yhteyttä tukihenkilöihin ja jaostoihin pidetäänkin tulevalla kaudella tiiviisti. Yhdistys tukee tulevalla kaudella kantovälinelainaamoiden valikoiman laajentamista ja päivittämistä, että mahdollisimman moni pääsisi kokeilemaan juuri omaan tilanteeseen sopivaa kantovälinettä. Kantaminen tuo valtavasti iloa monen lapsiperheen elämään. Lisäksi se tarjoaa läheisyyttä, helppoutta ja vapauttakin. Kantoliinayhdistyksen tavoitteena on, että mahdollisimman moni kantamisesta kiinnostunut saisi apua kantovälineen kokeiluun ja sitä kautta tukea myös omaan arkeensa.