22.4.2017 klo 23.17
Kantoliinayhdistyksen kevättapahtumaa vietetään Leikkipuisto Tullinpuomissa (Mannerheimintie 81 a) 29.4.2017 klo 10-15. Ohjelmassa kantovälinekirppis, liinavalokuvausta, kannatuskahvila ja sääntömääräinen vuosikokous, joka alkaa klo 14.00. Tervetuloa!
4.10.2016 klo 22.06
Kansainvälistä kantamisen teemaviikkoa vietetään 5.-10. lokakuuta 2016. Vuoden teema on "Best seat in the house" eli parhaalla paikalla. Kantoliinayhdistyksen paikallisjaostot järjestävät Kantoliinaviikon aikana tapahtumia ympäri Suomen.
7.8.2016 klo 16.03
Kantoliinayhdistyksen uudet verkkosivut on julkaistu. Sivuiltamme löydät vastauksia yleisimpiin kantamiseen liittyviin kysymyksiin, kantoliinan sidontaohjeet ja tuoreimmat yhdistyksen uutiset. Sivujen kautta voit etsiä lähimmän tukihenkilösi, nyt myös kätevän karttanäkymän kautta. Uudistuneet sivumme ovat mobiiliystävälliset.
20.7.2016 klo 23.52
#miksikannan-kampanja haastaa sinut kertomaan, miksi haluat kantaa lastasi - ylipäätään tai juuri tänään.
26.5.2016 klo 1.11
Tervetuloa Kantoliinayhdistyksen sivuille. Vanhat sivumme menivät pahemman kerran epäkuntoon, ja teemme parasta aikaa uusia sivuja. Monet asiat ovat vielä kesken, mutta tärkeimmät tiedot olemme jo laittaneet pikaisesti julki.